Модуль1.
Рефлексія.
Рефлексія.
Розпочала
роботу над проектом за програмою Intel 10. Ознайомилася з модулем 1 Створила
нову сторінку в своєму блозі. Обдумала план проекту. Додала нові гаджети до
блогу.
Модуль 2.
Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги
використання методу проектів у навчальному процесі. Ознайомившись з основними
ознаками методу навчальних проектів та переглянувши приклади портфоліо, я
зрозуміла важливість правильного добору та формулювання теми проектів. Саме
тематика проекту визначає його цікавість та ступінь дослідницької роботи учнів.
Модуль3.
Рефлексія.
Освоївши
модуль 3, я зрозуміла як можна використати навчальні дослідження в проекті, як
вони допомагатимуть учням в роботі над проектом. Виходячи з вимог стандартів
державної освіти, я сформулювала основні завдання для виконання досліджень
учнями в навчальному проекті. Вправи, які я запланувала, допоможуть учням
досягнути поставленої цілі.
Модуль 4.
Рефлексія.
Модуль 4.
Рефлексія.
Цей модуль
допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в
проекті. Я познайомилася із декількома варіантами оцінювання
знань, продумала план проекту.
Модуль 5.
Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що вчитель може певною інструкцією, схемою чи таблицею наштовхнути учнів в правильному напрямі виконання власного проекту.
Модуль 5.
Рефлексія.
Після опрацювання цього модуля я і надалі буду планувати, як навчати учнів за
методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при
реалізації завдань проектів,
знаходити і зберігати Інтернет-ресурси, які
можна використовувати при вивченні обраної теми. Я
обдумала як використовуватиму інтерактивні Інтернет-ресурси для
пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення
досліджень, шляхи
ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та
правильного використання
цих ресурсів, дотримуючись закону
про авторські права.
Модуль 6.
Рефлексія.
Цей модуль
допоміг мені поміркувати над
тим, які зміни може внести використання
сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: я
зрозуміла як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для
покращення процесу навчання учнів та оцінювання, як можна навчити учнів
безпечній роботі в Інтернеті.
Модуль 7.
Рефлексія.
Працюючи над даним модулем, я зрозуміла, наскільки важливо розробити критерії
оцінювання та познайомити з ними учнів перед початком проекту. В цьому модулі
особливо звернула увагу на розвиток в учнів критичного мислення, визначила для
себе, які Інтернет сервіси можна порекомендувати для спілкування учнів між собою та
для колективної роботи.
.
Модуль 8.
Рефлексія.
В цьому модулі я ознайомилася з приклади учнівських робіт і формами їх оцінювання. Прийшла до висновку,
що при використанні методу проектів потрібно обов'язково застосовувати
індивідуальний підхід. Також в роботі над цим модулем з'ясувала як ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для навчання учнів.
Модуль 9.
Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені зробити такі
висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання.
У практичній діяльності вчителя це може виражатися в тому, що всі учні отримують завдання однакової складності, але слабшим з них надають індивідуальну допомогу. Нерідко слабшим учням дають окремі, посильні для них завдання або пропонують легкі завдання, згодом ускладнюють їх додатковим завданням, яке вони виконують відповідно до своїх можливостей. Загалом, диференціювати завдання можна кількістю завдань, ступенем їх складності, ступенем самостійності виконання. Складнішим і ефективнішим видом диференційованого навчання є здійснення його в умовах поділу класу на групи залежно від рівня навчальних можливостей учнів.
У практичній діяльності вчителя це може виражатися в тому, що всі учні отримують завдання однакової складності, але слабшим з них надають індивідуальну допомогу. Нерідко слабшим учням дають окремі, посильні для них завдання або пропонують легкі завдання, згодом ускладнюють їх додатковим завданням, яке вони виконують відповідно до своїх можливостей. Загалом, диференціювати завдання можна кількістю завдань, ступенем їх складності, ступенем самостійності виконання. Складнішим і ефективнішим видом диференційованого навчання є здійснення його в умовах поділу класу на групи залежно від рівня навчальних можливостей учнів.
Модуль 10.
Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що вчитель може певною інструкцією, схемою чи таблицею наштовхнути учнів в правильному напрямі виконання власного проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар